💠 چرا این وبلاگ ⁉️

🔸هدف این وبلاگ ، نشر معارف مظلوم و مهجور قرآن است که نه تنها میان مخالفین قرآن ، بلکه میان مسلمانان هم به قدری مظلوم است که فقط به زبان ادعای پیروی از قرآن دارند و گرنه عملا در تمام علوم اسلامی از فقه و تفسیر گرفته تا عرفان و فلسفه با توجیهات و تأویلات رنگارنگ ، قرآن را به قدری کشته اند که اگر بخواهیم توجیهات و حرف های این آقایان درباره قرآن را قبول کنیم ، العیاذ بلله باید اعتراف کنیم که قرآن در اوج ابهام و گنگی است و حتی در حد دیوانگان هم نمی تواند منظور خودش را برساند ، چون حرف ها و تفاسیر آقایان درباره قرآن ، اصلا با عبارات قرآن همخوانی ندارد !

🔸اسلامی که محوریت اصلی آن ، قرآن که ثقل اکبر است ، نباشد چیزی به جز گمراهی نخواهد بود ، به خاطر همین هست ، اسلامی که توسط شیعه و سنی بیان می شود ، مسلمان را کافر و کافر را کافرتر می کند از بس که مطالب ضد قرآن ، عقل و فطرت در آن یافت می شود.

🔸ما ثقل اصغر که عترت است را رد نمی کنیم ، اما کارآیی ثقل اصغر زمانی است که حکم مساله ای در قرآن بیان نشده باشد مثل تعداد رکعت نماز. اما امروزه مصیبت ما این است که به اسم پیروی از عترت ، اجماع و احادیث منقول از اهل بیت را بر نصوص قرآن رجحان می دهند و ضد قرآن فتوا می دهند ، حال آنکه طبق احادیث متواتر باید احادیث به قرآن عرضه شوند و مخالف قرآن طرد گردد نه اینکه قرآن را که کلام خدا است با حدیث که کلام بشر است ، تفسیر کنند. از این رو کسی که ضد قرآن فتوا می دهد نه تابع قرآن است و نه تابع عترت.

🔸به فضل الهی وبلاگ عهد الله ، پرده از اسلام دروغین بر خواهد داشت و اسلام حیات بخش و فطری را که بر پایه قرآن بنا شده است را معرفی می کند.
سعی ما این است که حدالامکان مطالب سایت را در قالب فیلم و عکس نوشته منتشر کنیم و مطالب هیج سایت و کانالی را کپی نکنیم و فقط مطالب تولیدی خودمان را نشر دهیم.